2013. március 12., kedd

Boldog...

Sziasztok!

Nagy nap ez a mai számomra, ma lettem ugyanis 24 éves. Az elmúlt év során egyáltalán nem akartam ennyi lenni, és tegnap volt a mélypont, azt kívántam álljon meg az idő, vagy legalább had menjek vissza az időben ezzel a tudattal a 20 éves énembe (korábbra még jobb lenne, de ne kérjünk lehetetlen dolgokat :P). Természetesen az idő nem állt meg és nem is kerültem vissza négy évvel korábbra, az idő csak folyt és el is telt, és most itt vagyok. És már annyira nem is bánom, hogy az idő mégsem állt meg, mert annyian gondoltak rám a mai napon, hogy többet sem kívánhatnék.

Olyanok köszöntöttek fel, akikre nem is számítottam és olyan ajándékot kaptam, amely többet jelent számomra bármilyen tárgynál. Kívánok minden olvasómnak hasonló szépeket, majd ha eljön az ideje!

És íme az ajándék, amiről fentebb beszéltem: http://ostika23.blogspot.hu/2013/03/egy-kulonleges-napra.html

És ezúton is nagyon szépen köszönöm, Ostikának! ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése